Ideał Partnera


,,Ideał chłopaka/dziewczyny'' 


Idealny Partner  Hej Nastowi! ♥

Każdy z nas zapewne ma jakiś swój ideał drugiej połówki. 

Tutaj zdania mogą być różne, w końcu każdy ma inny gust. Brunet, brunetka,  blondyn, blondynka, a może szatynka, włosy długie, a może krótkie?

W moim przypadku jest to wysoki (około 185 cm) brunet o ciemnych, niebieskich oczkach, który ma włosy w stylu Nikodema Rozbickiego, piękny uśmiech, dołeczki w policzkach,umięśniony, ale nie do przesady… 

Najpierw jednak zastanówmy się czy my jesteśmy idealni?

Jesteśmy? Na pewno jesteśmy wyjątkowi, bo przecież nie ma dwóch takich samych osób. Bliźniaki jednojajowe  są podobne do siebie, ale przecież nie identyczne. Wracając do pytania, czy istnieje człowiek idealny? Otóż nie. 

Dlaczego tak dużo ludzi ocenia innych po wyglądzie?  

Zastanówmy się czy wolimy być z przystojnym facetem, który pije, pali i ćpa a na dodatek nas bije czy jednak wolimy być z osobą nieco brzydszą, która jest kochana, czuła i nigdy by nas nie skrzywdziła? 
Okej… sama czasami myślę nad tym jak chciałabym, żeby wyglądał mój chłopak i nie ma w tym nic złego. Chcę jednak zaznaczyć, że powinno się zwracać największą uwagę na wnętrze człowieka i nie mam na myśli jelit, wątroby czy trzustki. Chodzi o charakter.

Jaka powinna być nasza druga połówka? 

 Z pewnością szukamy osoby, która będzie wierna, zaradna, opiekuńcza, mająca jakąś pasję, która będzie w stanie zrobić dla nas wszystko i będzie nas kochać całym serduszkiem. 
Podsumowując, nie odtrącajmy jakiegoś człowieka, bo jest brzydszy. ,,Nigdy nie oceniaj po wyglądzie. Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem''.
Jeśli macie jakiś swój ideał chłopaka/dziewczyny to śmiało piszcie, ale pamiętajcie: charakter najważniejszy!
 

Komentarze

  1. Prawda sama prawda :) . Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz. Cieszę się, że ktoś odważył się napisać :)

      Usuń
  2. Fajne jest to co piszesz jednak w prawdziwym życiu niestety nie jest tak kolorowo. W Polsce co drugie/trzecie małżeństwo się rozpada....
    Co do wyglądu to uważam iż druga osoba musi nas pociągać fizycznie bo związek to nie tylko przytulanie, rozmawianie ale też miłość fizyczna. która ma to wszystko wzmacniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również dziękuję za komentarz. :D Wygląd wyglądem, ale to chyba nie zmienia faktu, że to charakter jest najważniejszy ^^

      Usuń
    2. Ciężko powiedzieć co jest najważniejsze po prostu dana osoba nam się podoba i akceptujemy jej wady oraz zalety. Szkoda, że czasem to po prostu nie wystarcza.

      Usuń
    3. Po części się zgadzam, ale tylko po części. :D Każdy może mieć swoje zdanie i ja je szanuję :)

      Usuń
    4. Okej ^^ Jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze

      Usuń
  3. Świetny wpis :) Ja już znalazłam swój ideał mężczyzny jednak będąc młodsza też wyobrażałam sobie jak będzie wyglądał mój idealny chłopak :) Nie pamiętam jakie były moje wyobrażenia, ale jak już się zakochamy tak na poważnie często nasze ideały idą w odstawkę bo miłość to akceptacja przede wszystkim :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za komentarz i odwiedzenie mojego bloga 😊

      Usuń
  4. Ja już znalazłam moja druga połówkę :) poznaliśmy się przez internet i dopiero pierwszy raz zobaczyliśmy jak wyglądamy gdy się spotkaliśmy - wcześniej nikt nie wysłał sobie zdjęcia twarzy co myśle ze było super pomysłem bo nikt nie patrzył właśnie przez pryzmat wyglądu :) i tak już jesteśmy razem 3 lata :)

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia jak z jakiegoś filmu. :D Gratuluję 3 lat i trzymam kciuki, aby Wasz związek był dalej taki szczęśliwy ^^ Ślicznie dziękuję za komentarz

      Usuń
  5. bardzo ambitny tekst z przesłaniem. toleruje cie pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz :D

      Usuń
  6. Bardzo mądre słowa. :) Przesyłam pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne

Młody wolontariusz. Praca w hospicjum

Co zrobić by wakacje 2018 były udane?