Pierwszy post na bloga. Poznajcie mnie lepiej.


,,Pierwszy post… Poznajcie mnie lepiej''


Nie wiem od czego zacząć. Hmm może od początku…
Hej Nastowi! ♥

Bycie Nastolatkiem nie jest łatwe.   

Chyba każdy przyzna mi rację. Pierwsza miłość, pierwsze złamane serce, pierwsze najważniejsze decyzje, wiele przepłakanych nocy.



Ale o czym będzie właściwie nasz blog?

O wszystkim, o nas, o Nastolatkach. 
Każdy potrzebuje kogoś, komu mógłby się wyżalić, wygadać. Ja jestem typem samotnika zamkniętego w sobie i raczej o swoich problemach nie mówię nikomu, staram się je sama przezwyciężać. Postanowiłam w końcu wyrzucić wszystko, co leży mi na wątrobie, tutaj nikt mnie nie zna, nie ocenia i dlatego założyłam tego bloga. 
Nie wiem ile Osób będzie czytać to, co piszę. Jedna, dwie… a może zero. 
Mam jednak nadzieję, że razem stworzymy coś fajnego.
Jeśli macie jakieś ciekawe propozycje na temat nowych postów lub chcecie popisać, to śmiało wysyłajcie wiadomości na przykład na mój e-mail: Nastowa@op.pl
Nastolatkowie łączmy się. 
A tutaj coś o mnie




Komentarze

Popularne

Ideał Partnera

Młody wolontariusz. Praca w hospicjum

Co zrobić by wakacje 2018 były udane?